29.11.2010

Inon agireenit tänään

Mahtavat agireenit mun osalta. Ja olihan inokin mahtis. Tänään harjoteltiin radanlukua, kukin sai oman mielensä mukaan tutustua rataan. Mä olin ainut joka suunnitteli jättävän koiran ykkös esteen taakse ja ohjata sillain. Kaikki muut meni sillen yhtä-aikaa tekniikalla, kunnes kouluttaja ehdotti juuri tuota "mun" tekniikkaa kaikille. Vähänks tuli tyytyväinen olo kun olin ainut joka hokas ohjata niin. Eihän kaikille koirakoille tuo jättö sovi mutt kumminki meidän reeniryhmäläisille kouluttaja sitä suositteli. Hyvä fiilis jäi käteen kyl ja inokin meni loistavasti. jes.



Inolle ei kelpaa murrenmix mössöt, ihan näykkii vaa kupista pikkusen. huoh. Täytyy ruveta tekeen itse noita mössöjä. Ei viittis koiraa kauan nälässä pitää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti