11.1.2011

Maanantai agireenit

Aluksi otettiin tuommoista rataa jossa joutui lähettämään esteen takaa koiran putkeen. Aluks 2esteen jälkeen meni putkelle kunnes kouluttja sai mun päähän jankattua että mä en saa olla yhtään kääntynyt kropallani sinne putkelle päin joten jouduin itse olemaan tarkkana ett kroppani osoitta esteelle 3 eikä putkelle. Vihdoin kun se saatiin menemään niin Ino irtos putkelle ihan valtavan hyvin vaikka este olikin meidän välissä.
Tässä reenissä oli tarkoitus kokeilla erillaisia ohjaustekniikoita. Aluksi ajattelin kokeilla tuota ohuemman viivan ohjausta mutta sit se tuntui liian pitkältä matkalta joten päädyin tuohon paksumman viivan ohajukseen. Ohjaus meni hyvin. Mutta sit kuin kokeiltiin tuota ohuen viivan ohjausta niin siinä saatiin Inon kanssa mielettömästi vauhtia. Eli Inolle sopi se tapa paremmin kuin tuo paksulla viivalla ohjailu.










Mua taas mietittyttää et päästäänköhän me kisaamaan koskaan, mutt sit ajattelen ett on kai meillä vielä aikaa reenata itsemme kisakuntoon. Mun itse pitäis niin kehittyä mut ku oon niin torttu et aina unohdan kaikki vimpstaakki ohjailut. Esim se että mun pitäis käskyttää Inoa vaan koko ajan. Inolle ei riitä se yks käsky ku sit Ino menee ja jolkottelee vaan. Mut sit ku mekastan käskyjä kokoajan niin Inoon sa vauhtia. Kurkkua alkaa aina kuivaamaan ku koko ajan saa "huudella".
Inon tarkempia allergia tuloksia nyt sit odotellaan saas nähä joudunko hankkimaan itselleni uuden ammatin, siivoomisen. Huoh. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti